ΜΕΝΟΥ
καλάθι

Ζητάμε την κατανόησή σας για όποια καθυστέρηση στην παραλαβή της παραγγελίας σας.
Κάνουμε ότι είναι δυνατόν για να παραλάβετε έγκαιρα την παραγγελία σας.
Ο φόρτος εργασίας τόσο ο δικός μας, όσο και - κυρίως - των συνεργαζόμενων εταιρειών Courier, είναι όμως αστάθμητος παράγοντας

Αποστολές & Επιστροφές

Παράδοση και αποστολή

Παραλαβή από το χώρο μας

Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από το χώρο μας, εφόσον αυτό σας εξυπηρετεί και εφόσον η παραγγελία σας είναι άνω των 10€. Βρισκόμαστε στη οδό Λεωφόρος Θεσσαλονίκης 108, στη Νέα Φιλαδέλφεια. Για να μας δείτε στο χάρτη πατήστε εδώ.
Θα μας βρείτε στον 1ο όροφο.

Στο τελικό στάδιο «Ολοκλήρωση της παραγγελίας» επιλέξτε στη Μέθοδο Αποστολής το «Παραλαβή από κατάστημα». Η παραλαβή της παραγγελία σας μπορεί να γίνει μετά από 2-6 εργάσιμες ημέρες και από τις 10:00 -11:00 το πρωί και τις 16:00 - 17:30 το απόγευμα, κατόπιν τηλεφωνικής επιβεβαίωσης. Σε περίπτωση καθυστέρησης της παραγγελία σας, θα σας ενημερώσουμε σχετικά.

Σε περίπτωση επιλογής με παραλαβή από το κατάστημα, δε χρεώνεστε με τα έξοδα αποστολής και αντικαταβολής ενώ η εξόφληση της παραγγελίας σας μπορεί να γίνει και στο χώρο μας μετρητοίς  ή με χρεωστική/πιστωτική κάρτα.
 

Παράδοση στο χώρο σας

Η παράδοση στο χώρο σας γίνεται με τους παρακάτω τρόπους

  • μέσω των εταιρειών ταχυμεταφορών Elta ή Speedex οι οποίες αναλαμβάνουν να παραδώσουν τα προϊόντα της παραγγελίας σας σε όλες τις περιοχές της Ελλάδος που καλύπτει το δίκτυο μεταφορών τους
  • με μεταφορική για παραγγελίες μεγάλου βάρους ή όγκου

Για αγορές άνω των 50€ και έως 5kg δεν υπάρχει επιβάρυνση σε εσάς με τα έξοδα μεταφοράς.

Οι χρεώσεις των μεταφορικών είναι:

  • 3€ για αγορές προϊόντων έως 5kg
  • 6,50€ για αγορές προϊόντων 5 - 10kg
  • 7€ για αγορές προϊόντων 10 - 11kg
  • 8€ για αγορές προϊόντων 11 - 12kg
  • 9€ για αγορές προϊόντων 12-13kg
  • 10€ για αγορές προϊόντων 13kg και άνω

Επιστροφές προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους

α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της StoreCornerΙΚΕ πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, κ.λ.π.) και
β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από την StoreCornerΙΚΕ.

Σε όλες τις περιπτώσεις αυτές, ο πελάτης έχει την επιλογή είτε εξ αρχής να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος είτε, αφού έχει παραλάβει, να επιστρέψει το προϊόν, εντός 14 ημερών από την ημέρα της παράδοσης.

Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 14 ημερών τότε η StoreCornerΙΚΕ δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και αντικατάσταση. Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή απαιτείται να προηγηθεί συνεννόηση με το Ηλεκτρονικό κατάστημα της StoreCornerΙΚΕ, homecorner.gr.

Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:

- επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα
- το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί
- το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)

Συγκεκριμένα:

- Στην περίπτωση που κάποιο είδος που παραλάβατε είναι προβληματικό μπορείτε να φέρετε/στείλετε το προϊόν στο χώρο μας, όπου επιβαρύνεστε το κόστος της μεταφοράς. Εφόσον το προϊόν εμφανίζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, το αντικαθιστούμε αμέσως δωρεάν
- Στην περίπτωση που σας στείλαμε λάθος είδος, σας στέλνουμε το σωστό και αναλαμβάνουμε κάθε κόστος μεταφοράς, παλιού και νέου προϊόντος
- Στην περίπτωση που δε σας κάνει, μπορείτε να το αλλάξετε μέσα σε 14 ημέρες (με την πλήρη συσκευασία του), αναλαμβάνοντας το κόστος της μεταφοράς του στο χώρο μας.

Για την επιστροφή των προϊόντων σας εφόσον είστε εγγεγραμμένοι χρήστες, θα πρέπει να μεταβείτε στον σύνδεσμο Επιστροφή στην ενότητα ο λογαριασμός μου και να συμπληρώσετε την φόρμα με τα στοιχεία της παραγγελίας, για να σας στείλουμε το αντίστοιχο RMA ( κωδικός επιστροφής ).

Στην περίπτωση που έχετε κάνει αγορά ως επισκέπτης, θα πρέπει να μας ενημερώσετε μέσω email για την επιστροφή του προϊόντος.